Risuja tai ruusuja

Uskomme siihen, että paras pankki luodaan yhdessä asiakkaiden kanssa.

Onko jotain mitä voisimme tehdä paremmin, tai jotain johon olet erityisen tyytyväinen?

Voit kirjoittaa näistä asioista osoitteeseen
palaute@monobank.fi

 

Kiitos jo etukäteen palautteesta!

Valitukset

 

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, haluaisimme että kerrot siitä meille, jotta voisimme tehdä parhaamme tilanteen korjaamiseksi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, ja yritämme ratkaista tilanteen niin pian kuin mahdollista. Jos keskustelun jälkeen haluat lähettää kirjallisen valituksen, sen voi lähettää osoitteeseen valitus@monobank.fi tai postitse Monobank ASA, Starvhusgaten 4, 5014 Bergen Norway

Kirjallisen valituksen on sisällettävä:

  • Nimesi ja osoitteesi
  • Puhelinnumero
  • Sähköpostiosoite
  • Mitä valitus koskee ja mitä haluat muuttaa
  • Ajankohta ja tapahtuma

Saat kirjallisen vahvistuksen siitä, että valitus on vastaanotettu. Saat tietoa odotetusta käsittelyajasta ja pyrimme vastaamaan kaikkiin valituksiin mahdollisimman nopeasti. Kun käsittelemme valituksen, keräämme kaikki olennaiset tiedot kattavan arvioinnin suorittamiseksi. Kaikkiin valituksiin vastataan kirjallisesti - päätökset / lopputulokset ovat perusteltuja.

Mikäli et ole tyytyväinen valituksen tulokseen, voit viedä asian eteenpäin kuluttajariitalautakuntaan:

Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3
PL 306
00531 HELSINKI

puh. 029 566 5200

 

Toivomme asiakkaidemme olevan tyytyväisiä, ja käytämme oppimaamme tehdäksemme pankistamme entistä paremman asiakkaillemme.